3 d’oct. 2008

bicing

Hola,

He vist al meu compte corrent que el passat 30 de setembre em veu cobrar 0',60 €.

He trucat al 900315531 i una operadora m'ha dit que era un recàrrec per superar el temps del bicing i que em fixés en l'Històric d'Ús

L'acabo d'obrir. Diu el següent


Data Inici Data Fi Temps d'ús
30/9/2008 16:53 30/9/2008 17:00 0h 7m
30/9/2008 17:13 30/9/2008 18:38 1h 25m

Això és totalment fals.

Vaig agafar una bici a l'estació de Sant Oleguer, a les 16.53, tal com diueu.
7 minuts després la vaig deixar a l'estació de la Plaça Antonio Lòpez.
Vaig entrar a Correus a recollir una carta certificada.
Vaig sortir poc després i a les 17.13 vaig tornar a agafar una bici a la mateixa estació.
Vaig fer el trajecte fins al Liceu i vaig deixar la bici a l'estació de La Rambla que hi ha al davant, per la qual cosa l'ús de la bici no deuria passar dels 10 minuts. La bici la vaig deixar ben ancorada (llum vermell). No vaig estar amb ella una hora i mitja ni de conya. Així que, si us plau, corregiu l'error i torneu-me els diners.


Gràcies

---------------

Benvolgut Sr. Casqui,

En relació al seu escrit volem comunicar-li que s´està efectuant el cobrament de les fraccions del temps excedit. Pot consultar els seus trajectes a la plana web www.bicing.com, a la seva zona d’usuari.

En cas de no estar-hi d’acord, ens pot remetre la seva reclamació via fax, al número 93 447 08 67, adjuntant el comprovant bancari on aparegui el càrrec. També ens pot lliurar la seva reclamació a l’Oficina d’Atenció a l’Usuari, situada a la Pl. Carles Pi i Sunyer 8-10, en horari de 08:30h. a 17:30h.
En un termini no superior a 15 dies la seva reclamació serà estudiada i se li enviarà una carta amb la resolució corresponent.

Li informem que s’efectuaran els cobraments i devolucions carregant-los a la targeta amb la que vostè va realitzar el pagament al donar-se d’alta del seu abonament. En cas que la mateixa sigui de dèbit, els càrrecs/abonaments es realitzaran de forma instantània, si la seva targeta és de crèdit, els mateixos s’efectuaran a la data estipulada per la seva entitat bancària.


Rebi una cordial salutació

---------------

Benvolgut Sr. Noséqui S.A.,

A veure. O sigui que em cobreu 0,60 euros que no toquen (ja us ho he explicat) i si em queixo i vull recuperar-los em feu enviar una fax o desplaçar-me fins a les oficines.

Perdre temps i diners per 0,60 euros... Així segur que ningú reclama i seguim cobrant 'misteriosos' excessos de temps.

Felicitats, heu trobat el negoci rodó. Jo de vosaltres aprofitaria la inspiració empresarial per passar-vos també al negoci de la telefonia.

Bé, espero que aquests 0,60 euros que us heu autoadjudicat serveixin per arranjar algunes de les moltes bicingcletes que no funcionen (per culpa sempre de l'usuari, és clar)

Apa, rebeu una cordial colleja

Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Això és un bloc i no una democràcia. Moderació o censura

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici