9 de jul. 2009

Promotors inconscients

05/07/2009
18:43:25

Hola j. -a.k.a. tx.-,

Com va? Espero que tot bé. M'han enviat el programa d'un festival de Mataró on diuen que el h. -a.k.a. sandman- toca gratis el divendres 17.

A la web d'en h. -a.k.a. sandman- no diu res, d'aquest concert, així que no sé si és cert. Tu en saps alguna cosa?

Bé, si es confirma ens veiem a Mataró...

Cuida't


casqui -a.k.a. x.-

--------------

06/07/2009
23:15:03

Osti casqui -a.k.a. x.-,

Quina sorpresa!

No en tenia coneixement, de la noticia. si és cert no dubtis que ens veiem!!!

Fins aviat

j -a.k.a. tx.-

--------------

08/07/2009
21:01:40

Hola casqui -a.k.a. x.-,

Em vaig posar en contacte amb en j.v. (el "repre" d'en h. -a.k.a. sandman-) i m'ha dit que sí, és correcte: tocarà allà el dia 17, i el 19 amb g.s. -a.k.a. sandmen- a Benicàssim. El pròxim ja serà el 10 d'octubre al Puerto de Santa Maria.

Al·lucina...

O sigui que d'aquí a una setmana, ens veiem!

j. -a.k.a. tx.-

--------------

08/07/2009
21:19:16

Hola j. -a.k.a. tx.-

Noi, el que acabo de descobrir!!!

Crec que el concert de Mataró l'hem organitzat tu i jo... en certa manera...

Si te'n recordes, a l'últim concert de g.s. -a.k.a. sandmen- vam estar parlant amb un vell conegut meu, l'a.g., excantant del grup c.f. i periodista musical. Tu li vas comentar que havies quedat més tard amb en j.v., el "repre" d'en g. -a.k.a. sandman- i ell et va dir que li agradaria conèixer-lo. Al final, amb el merder del concert, no els vas presentar. Però l'a.g. és de Mataró i no m'estranyaria que ell finalment s'hagués posat en contacte amb en j.v. i hagi organitzat el concert...

... gràcies a nosaltres... en certa manera...

... així que haurem de demanar una recompensa, com una entrada gratis per al concert gratis.

En fi... allí ens veiem

casqui -a.k.a. x.-

--------------

08/07/2009
22:36:26

...quiemvaparir...!

j. -a.k.a. tx.-

Etiquetes de comentaris: ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Això és un bloc i no una democràcia. Moderació o censura

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici